Skoroszyty biurowe, tekturowe, A4, A3...
Skoroszyty biurowe to termin, który dotyczy naprawdę sporej grupy produktów. Istnieją skoroszyty prezentacyjne, tekturowe, zaciskowe i wiele więcej. Wszystko zależne jest do tego jaki rodzaj dokumentów chcemy w nich przechowywać. Zwłaszcza warto zwrócić uwagę na format tych dokumentów. Nie ma potrzeby wyposażać się w format A4, jeśli chcemy przechowywać format B5. Najlepiej wybrać ściśle dopasowane skoroszyty biurowe do wielkości dokumentów.
Skoroszyty biurowe - ochrona przed zalaniem
Oprawka często wykonana jest z elastycznego plastiku, który bardzo ułatwia użytkowanie i chroni dokumenty znajdujące się w środku. Inną opcją jest tektura, która jest lekka i praktyczna, jednak nie chroni dokumentów przed zalaniem.
Skonstruuj plan archiwizacji w swojej firmie!
Inną funkcją którą pełnią skoroszyty biurowe jest możliwość wpięcia ich w segregator. To wspaniały pomysł na archiwizacje dokumentów. Można podzielić dokumenty na mniejsze grupy, które później przyporządkowuje się do większych zbiorów. Taki sposób porządkowania dokumentów w firmie ułatwia ich późniejsze odnalezienie.
Sprawdź oferty na stronie DlaBiura 24!