Ofertówki czyli jak zachęcić kontrahenta
Świetny pomysł nie zawsze jest gwarancją sukcesu. W szczególności w branży kreatywnej gdzie nie tylko pomysł ale i sposób jego prezentacji może zaważyć o powodzeniu.
2019-01-07, 17:11

Sztuka autoprezentacji

Właśnie dlatego spotkanie z potencjalnym kontrahentem należy przygotować w najmniejszych detalach. Oprócz umiejętności prelegenta należy również zadbać o czynniki wizualne takie jak prezentacja multimedialna czy przygotowanie oferty w formie papierowej. Zamiast tradycyjnej teczki lepiej sięgnąć po tzw. ofertówki czyli albumy ofertowe. Można określić je mianem skoroszytu, w grubej oprawie i z kompletem koszulek elegancko zgrzanych na grzbiecie.

Sprawdź nasze ofertówki już dziś!

Zaintryguj odbiorcę przy pomocy ofertówki

Wystarczy włożyć wydruk projektu, symulacji lub kosztorysu w jedną z dedykowanych kieszeni. Wydrukowane w formacie A4 będą czytelną pomocą podczas określania kierunku współpracy. W szczególności jeśli zawartość ofertówki będzie korespondowała z prowadzoną w międzyczasie prezentacją. Sięgnij po akcesorium biurowe zbliżone kolorystycznie do barw firmowych, zadbaj o dodatkowe miejsce na umowę lub aneks dzięki któremu dasz się poznać jako profesjonalista i osoba panująca nad sytuacją.

Eleganckie akcesoria niezbędne w pracy z klientem i dodatki biurowe znajdziesz w naszej hurtowni - Dla Biura24. Sprawdź już dziś!

KONTAKT / AUTOR
dlabiura24.pl
DlaBiura24.pl
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.